- Doradztwo zawodowe:
Pierwsza część spotkań (styczeń – marzec) będzie dotyczyła:
– ustalenia sytuacji zawodowej – wykształcenie, doświadczenie zawodowe w kraju ojczystym i w Polsce, odbyte kursy i szkolenia, obecne zatrudnienie (jeśli dotyczy)
– określenia realnych kompetencji, możliwości i predyspozycji do wykonywania różnych zawodów/pracy
– określenie kompetencji w zakresie obsługi komputera, internetu, aplikacji wykorzystywanych w pracy biurowej, etc. (przypisanie uczestniczki do odpowiedniej grupy na warsztaty z zakresu ICT – Information and Communications Technology)
Druga część spotkań (kwiecień – czerwiec) obejmie:
– przygotowanie profesjonalnego i wyróżniającego się CV oraz innych uniwersalnych dokumentów aplikacyjnych (listy motywacyjne, wypełnianie przykładowych aplikacji on-line)
– przygotowanie do rozmów kwalifikacyjnych
– wyszukiwanie ofert pracy i wysyłanie aplikacji
– ustalenie indywidualnej ścieżki podnoszenia kompetencji i zwiększania szans na rynku pracy, które beneficjentka będzie mogła wdrażać niezależnie od działań projektowych
– określenie motywacji i oczekiwań względem miejsca przyszłej pracy