1% dla dzieci z domów dziecka

Poszukiwany/Poszukiwana: Specjalista ds. Fundraisingu i Public Relations

Poszukiwany/Poszukiwana: Specjalista ds. Fundraisingu i Public Relations) Jesteśmy organizacją pozarządową, która działa na rzecz dzieci z placówek opiekuńczo-wychowawczych (tzw, domy dziecka). Potrzebujemy Twojego talentu, umiejętności i kreatywności, aby działać lepiej, szerzej i skuteczniej.

Celem działań Fundacji Dobrych Inicjatyw jest poprawa sytuacji wychowanków placówek opiekuńczo – wychowawczych oraz przygotowanie ich do „wejście w dorosłość” po opuszczeniu placówki. Chcemy zmienić statystyki raportów NIK (Najwyższy Izba Kontroli), które pokazują jak bardzo obecny system jest niewydolny. Opracowujemy, wdrażamy, monitorujemy narzędzia oraz instrumenty pracy z młodzieżą, które w kolejnym kroku będziemy chcieli wdrożyć w całej Polsce i tym samym rozwiązać problem systemowo.

Chcesz mieć w tym swój udział i odnajdujesz się w obszarze fundrasingu i komunikacji? Aplikuj!

Od pierwszego dnia pracy Twoim zadaniem będzie:

  • budowa i poszerzenie bazy darczyńców indywidualnych;
  • wdrażanie mechanizmów i narzędzi do ich pozyskiwania oraz utrzymania relacji;
  • tworzenie spójnej, autorskiej oraz transparentnej komunikacji do darczyńców;
  • wzmacnianie brandu sztandarowego programu – Akademii Dobrych Inicjatyw;
  • realizacja kampanii fundraisingowych, crowdfundingowych oraz wizerunkowych (PR, content marketing, media społecznościowe);
  • działania z zakresu 1%;
  • współorganizacje wydarzeń specjalnych i eventów.

Te zadania będzie Ci tym łatwiej realizować, jeśli posiadasz już takie doświadczenie i umiejętności jak:

  • 2-letnie doświadczenie w realizacji zadań wymienionych powyżej;
  • umiejętność tworzenia planowania, wdrażania oraz monitorowania kampanii fundraisingowych i crowdfundingowych z wykorzystaniem takich platform jak: Facebook i Linkedin (mile widziana znajomość paneli reklamowych wyżej wspomnianych kanałów);
  • bardzo dobrą znajomość social mediów społecznościowych i działań typu digital marketing (targetowanie z użyciem dedykowanych TG tym looklike,- look like, pixel Facebooka, insight tag na LinkedIn);
  • mile widziana znajomość Google Tag Managera i Google Analyticsa, czy utm;
  • tworzenia atrakcyjnych treści na www, fb, newsletter i w czasie kampanii – copywriting;
  • pracy w wordpressie, a współpraca z informatykiem od www to dla Ciebie pestka;
  • praca na CRMie, a jeśli jeszcze potrafisz go wdrożyć… love it!

Chcemy byś umiał/a zarażać ideą, myślą, pasją, a jednocześnie umiał/a trudne rzeczy opowiedzieć prostymi zdaniami, budując społeczność ludzi zaangażowanych i otwartych… w taki sposób, byśmy mogli to zmierzyć.

Jak my możemy pomóc Ci w tych działania?

  • dostosujemy formę umowy do Twoich potrzeb;
  • zaprosimy do naszego biura mieszczącego się przy ul. Szczęśliwickiej 51 (zaraz obok Parku Szczęśliwickiego / Warszawa – Ochota);
  • jeśli nie chcesz zostawiać w domu swojego pupila (psa), damy mu miskę z wodą : )
  • nie zawahamy się wysyłać Cię na płatne szkolenia, by inwestować w Twój rozwój;
  • oddamy Ci jedną szafkę na zapasowe koszule, garnitury/sukienki i buty, by mieć je pod ręką przed każdym spotkaniem : )
  • podzielimy się z Tobą naszym doświadczeniem;
  • będziesz brał/a udział w fajnych i sensownych projektach społecznych;
  • co jeszcze… ?

Jeśli uważasz, że nasza propozycja i forma współpracy odpowiada na Twoją potrzebę i widzisz się tu, to prosimy byś wysłał/a nam:

CV: max 1 s. (doświadczania: miejsce pracy, zadania / osiągnięcia / warsztaty i szkolenia / hobby, czyli co robisz gdy nie zbawiasz świata? ) + Twoje oczekiwania finansowe (kwota brutto) na okres pierwszych 3-6mc współpracy i po tym okresie + referencje (jeśli posiadasz)

Zadanie: przygotuj krótki brief (max 2 str.) w jaki sposób chciałbyś/abyś zaplanować działania komunikacyjne jednej z naszych najbliższych akcji: #AkcjaWielkanoc 2020 [działania, kanały, harmonogram, budżet, planowane efekty].

Odpowiemy na wybrane zgłoszenia [CV + Zadanie], a jeśli to właśnie Ciebie zaprosimy na spotkanie, to wiedz, że poprosimy Cię byś opowiedział/a nam o kampanii, którą przygotowałeś/aś: )

CV i Zadanie prześlij proszę na adres biuro@fdi.org.pl do 15 marca 2020r.

Prosimy o zawarcie klauzuli informacyjnej „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz.U. 1997 nr 133 poz. 883 z późn. zm.”

comment closed